vrijdag 25 april 2014

Tumblr (cookiesoftrends)


Ik heb een extra kort artikeltje voor jullie.Want mensen ik heb een tumbrl! Ik kon het niet laten, maar aangezien ik nog niet echt veel leuke accounts ontdekt heb en ik echt nog maar een paar volgers heb leek het mij leuk om jullie mijn tumbrl te laten zien, ben je benieuwd? Kijk dan vooral eventjes verder!


Mijn tumblr is: cookiesoftrends. Nu denken jullie vast waarom cookies of trends als naam? Oke ik zal het even uitleggen. Ik bedacht me dat ik een tumblr account wou dus die maakte ik aan, op dat moment at ik een koekje en voor mijn blog wou ik een artikel gaan maken over de nieuwste trends en toen omstond dus de naam cookies of trends. Lekker origineel, not..

Dus heb je tumblr? Follow mij dan even en laat in de reacties achter wat jou tumbrl is!

Liefs Daphne, ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik weet dat je geen robot bent dus je hoeft niet te verifiëren!

Laat een reactie achter, en ik hoop je snel weer te zien. ♥