zondag 27 april 2014

Als ik ga shoppen, dan neem ik mee... (new in)

Naomi blogt om de dag op Littlekeystohappiness.com en elke zondag op skirtsandstyle. Vandaag is het weer zover en deelt Naomi haar passie voor fashion, lifestyle en fotografie.


Huh, wat. Alweeeer wat gekocht? Naomi? Was je niet aan het sparen voor een macbook? Jup. Maar één dingetje gelukkig, een hele simpele zwarte croptop die overal bij past. Ook nog eens budget én makkelijk verkrijgbaar. Maar als ik dan ga shoppen, wat neem ik dan allemaal mee?




1. Een notitieboekje, altijd handig. Links zit ook een 'to do' lijstje, nog handiger! HEMA +/- €3
2. Portemonnee, WAUW, I'M SURPRISED
3. Oortjes voor het muziek luisteren als je alleen loopt, of tijdens het wachten in de paskamers.
4. Etuitje uit Thailand die trouwens bestaat uit meerdere etuitjes. Je stopt dan steeds de kleine in de grotere, en die weer in een iets grotere, enz...
Nog een keer deze foto want dat is handig met het lezen ;)
Wat allemaal in het etuitje zit:
4a. Een nagelknipper. You never know.
4b. Een doosje met zelfgemaakte lippenbalsem/creme. Gebruik ik altijd als ik een ring pas en hem niet af krijg...
4c. Babylips. I know what you are thinking ^^^^ +/- €4,-
4d. Lippenstift, maar alleen als ik het die dag op heb hoor, meer optioneel. Miss Sporty +/- €2,5-
4e. Concealer, voor de vreselijke dagen. Deze is van essence. +/- €3,-


Oke, nu de rest.
5. Voor die concealer en lippenstift
6. Lader van mijn telefoon, soms ga ik ergens lunchen waar een stopcontact zit :)
7. Telefoon, handig als je even ergens een foto van wil maken.
Dat is dus wat ik allemaal meeneem. Ik gebruik meestal mijn gebloemde tasje van de Brandy, daar past het allemaal nét in. En dan hier wat ik woensdag heb gekocht:
Deze croptop zonder mouwtjes van de H&M voor maar €4,95,-! Ik ben hier heel erg blij mee en heb al heel wat outfits in gedachten. (Hier heb ik een highwaisted short aan)
Gister ging ik naar pianoles met mijn zusje, want ik ga haar begeleiden als we binnenkort in het concertgebouw in de kleine zaal spelen. Het is een concert georganiseerd door mijn lerares, dus niet denken dat we nu super goed zijn hoor ;). Daarna nam ik haar mee de stad in, (frozen yogurt!) en gingen we langs wat winkels. Het was heel gezellig al is het ontzettend druk in de stad vanwege én de vakantie, én de kermis op de Dam én de opening van de forever 21. We moesten ons ook de hele tijd door een menigte wringen (voornamelijk toeristen die met z'n allen gelijk even stil gaan staan om naar die ene gewéldige attractie te kijken...) om van de Nieuwendijk naar Kalverstraat te gaan en andersom. Heel irritant. Ik heb toch nog steeds het gevoel dat ik nog huiswerk moet maken of andere dingen moet doen. Vandaag heb ik even helemaal niks gepland en ik ga gewoon genieten van het weer (als het warm is) en rustig aan doen. Hoe was jullie koningsdag?


Wat nemen jullie altijd mee? En hoe is mijn nieuwe aanwinst?


Liefs,
Naomi



1 opmerking:

Ik weet dat je geen robot bent dus je hoeft niet te verifiëren!

Laat een reactie achter, en ik hoop je snel weer te zien. ♥