vrijdag 28 februari 2014

Celeb on the red carpet #1 - Amanda Seyfried


Ik ben altijd al een big fan van alle jurken en outfits op de rode loper. Soms denk ik wel eens 'had ik sommige van deze jurken maar in mijn kast hangen'. Maar helaas gaat die droom nooit werkelijkheid worden. Ik ben niet een meisje dat het liefst in een jurk rond loopt, maar naar een feestje wil ik er wel een beetje in stijl bij lopen.
In deze tag laat ik een aantal outfits zien van een bepaald celebrity die gedragen zijn op de rode loper. Dit keer is Amanda Seyfriend aan de beurt.
Amanda Michelle Seyfriend is geboren op 3 december 1985 in Allentown in de Verenigde Staten. Haar carrière begon toen ze ongeveer 11 jaar oud was. Niet gelijk op televisie, maar ze begon als kindermodel.Vervolgens speelde ze in een aantal soap series. En toen begon het film avontuur in 2004 ze werd gecast voor de film Mean girls. Zo begon het leven in de filmwereld steeds meer bij haar te passen. Naar deze films volgen er nog velen, de bekendste films zijn toch wel 'Mama Mia' en 'Dear John'.

Laten we beginnen met de prachtige outfits.



Deze jurk vind ik echt mooi, haar figuur komt er heel mooi in uit. Het is een heel simpel kleurtje maar het staat haar zo leuk. Ik ben een fan van deze jurk.

 


Persoonlijk vind ik deze wat minder, maar het staat Amanda wel. De hakken vind ik ook wat minder en ook niet echt bij de jurk passen. Buiten dat vind ik de lipstick wel goed gecombineerd met de kleuren van de jurk.


Deze jurk vind ik echt heel mooi. Het staat zo look in combinatie met het haar en de make-up. Het gouden gedeelte van de jurk is heel wat anders dat wat je normaal ziet. Het is ook precies genoeg. Ik Denk dat als het gouden gedeelte wat langer was de jurk een stuk minder mooi was.


Deze jurk droeg Amanda tijden de Oscars in 2013. De details op de jurk vind ik echt geweldig. Haar figuur komt ook weer bij deze jurk goed uit. Dat het vast zit op de hals vind ik prachtig, een keer wat anders dan normaal.


Dit doet me denken aan een prinses jurk. Het staat haar zo leuk! Maar het enige minpuntje vind ik de armbanden bij de jurk, het is een hele andere stijl en qua kleuren past het er ook niet bij.


 
En dan altijd maar hopen dat de foto's gelukt zijn, maar deze foto is toch echt wel een 'fail' foto. Ik denk niet dat Amanda er zo blij mee was dat deze foto op het internet verscheen.

En dit was het alweer, ik hoop dat jullie dit leuk vinden om te lezen! Laat even in de reacties achter wat je van dit artikel vind. And who's the next celeb on the red carpet?

Liefs Daphne, ♥

2 opmerkingen:

Ik weet dat je geen robot bent dus je hoeft niet te verifiëren!

Laat een reactie achter, en ik hoop je snel weer te zien. ♥