donderdag 27 februari 2014

Get to know me better TAG

 

 
Het eerste artikel op mijn blog, spannend! Omdat jullie mij waarschijnlijk nog niet goed kennen begin ik met de get to know me better tag. In deze tag worden veel persoonlijke vragen gesteld. Ik zou ze allemaal zo eerlijk mogelijk beantwoorden.
 
Geboortejaar: Ik ben geboren in 1998.
Hoe lang ben je? ik ben volgens mij rond de 1.65
Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? ik dacht dat ik me verslapen had,  en toen bedacht ik me opeens ''oh ja ik heb vakantie.''
Waar ben je op dit moment? Ik zit beneden in de woonkamer aan tafel.
Single/Relatie? All the single lady's, all the single lady's... All the single lady's now put your hands up! .... *steekt hand omhoog*
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: perfectionist, ambitieus
Guy-/Girlcrush: Op dit moment heb ik geen guy crush, maar mijn girl chrush is madison beer.
Wat zou je op dit moment graag willen? Gezond en gelukkig zijn.
Wat is je doel in het leven? Gelukkig worden, mijn dromen laten uitkomen, en een leuke baan krijgen.
Waar ben je bang voor? Véél, spinnen, slangen, kikkers, laten we het er maar op houden dat ik bang ben voor heel veel dieren. ohja ik ben ook bang voor enge films.
Heb rijbewijs? Nee en dat duurt nog wel even ik ben pas 15.
 
 
Nagellak of lipstick? Nagellak, ik draag geen lipstick en ik hou er van dat mijn nagels er leuk uit zien.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer geen twijfel over mogelijk.
Wil je ooit gaan trouwen? Yes!
Ben je een healthy-freak? Ik eet gewoon wat ik eten wil, ik ben niet zo'n persoon dat altijd even moet kijken hoeveel calorieen ergens inzitten voor dat ik het eet.
Wat voor kleur haar/lengte heb je? Ik heb blond haar tot ongeveer mijn schouders.
Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Onder kleding valt ook schoenen toch? Ik wil timberlands punt uit.
Heb je tattoos/piercings? Tellen oorbellen mee? Want die heb ik wel.
Draag je een bril? Nee.
Wat is jouw perfectie pizza? Mmmmm, margherita.
Wat is je favoriete eten/drinken? favoriete drinken is sowieso thee. En kwa eten hou ik erg van pannekoeken.
Wat is je favoriete parfum? Killer Queen van Katy Perry.
Wat is het laatste wat je kocht? Een nieuwe spijkerbroek.
Wat deed je vanochtend om 08:00? Slapen.
 
 
Favoriete ijsje? Ik twijfel tussen softijs of aardbeien ijs, lastig... aardbeien ijs dan maar.
Ben je een hevige slaper, of sta je altjd vroeg op? Ik word vroeg wakker en ik ga laat mij bed uit. 
Wat zijn je plannen 2014? Mijn examens halen, en opleiding kleur en interieur ontwerp volgen.
Met hoeveel kussens slaap je? 1.
Ben je een ochtend of avond mens? Ochtend mens, als mijn wekker gaat dan spring ik meteen mijn bed uit. Ook al blijf ik liever even li

ggen. En 's avonds heb ik het meestal wel gehad.
Ben je geordend of rommelig? Geordend (op mijn kamer na).
Wat wil je op dit moment graag zien? De zon! Echt wat mis ik die.
Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? Gezond zijn, studie afgemaakt hebben, of ben ik dan nog bezig? Ik ben dan 25..
Wie mis je op dit moment? De mensen van volleybalkamp!
Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? Uh mag ik deze vraag skippen? Ik vind hem nog al moeilijk.
Ben je verlegen? Over het algemeen wel.
Heb je een accent? Niet dat ik weet.
Heb je zussen/broers, hoe oud? Ik heb 2 jongere broertjes die graag een beetje privacy hebben.
Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? Dat verschilt zo! Sommige dagen zit ik me thuis te vervelen, schoolwerk te maken, creatief bezig zijn, dat soort dingen. Maar de andere dag zit ik op school..
 
Wat een hoop vragen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.
 
Liefs Daphne, ♥
 
 
 

4 opmerkingen:

Ik weet dat je geen robot bent dus je hoeft niet te verifiëren!

Laat een reactie achter, en ik hoop je snel weer te zien. ♥