woensdag 25 juni 2014

One direction concert

24-06-14 een van de dagen die ik nooit maar dan ook echt nooit meer zou vergeten. One direction gaf een uitverkocht concert in de Amsterdam arena. Met in het voorprogramma 5 seconds of summer.

Ik ben een directioner, en ik was blij dat ik er bij was! Dit was een concert om nooit meer te vergeten een moment waaraan ik nog vaak terug ga denken! 

5 Seconds of summer was het voorprogramma, en in een woord te beschrijven; ge-wel-dig!

En ja je ziet het goed dat is een oranje onderbroek!



Om 20:00 uur begon One Direction dan ook eindelijk! 

De tweet links tweete Niall na het concert, het was echt geweldig ik kan het duizend keer zeggen maar dit concert is echt het beste en mooiste concert waar ik bij was. Ik ben echt een grote fan van deze boyband en my dream came true. Het is echt gebeurt en ik kan het niet geloven echt niet! Zo bijzonder, toen ze eenmaal opkwamen ik flipte hem helemaal omdat ik het gewoon niet kon geloven, waren ze het nou echt? Ja ze waren het echt. 


Dit was het artikel, ik hoop dat als jullie er bij waren ook genoten hebben en anders genoten hebben van dit artikel.

Lots of love, Daphne ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik weet dat je geen robot bent dus je hoeft niet te verifiëren!

Laat een reactie achter, en ik hoop je snel weer te zien. ♥