zondag 13 april 2014

Madeliefjeskrans maken & Face of the day - gastblogger

 
Naomi blogt om de dag op Littlekeystohappiness.com en elke zondag op skirtsandstyle. Vandaag is het weer zover en deelt Naomi haar passie voor fashion, lifestyle en fotografie.
DSC_0507.JPG
Ik heb de lente in mijn bol. Madeliefjes zijn echt zo ontzettend lente achtig. (kransje trouwens even vergeten terug te geven aanLaura, alle credits naar haar) En het zijn ook echte madeliefjes, haha. Vandaag show ik jullie even mijn face of the day, en mijn nails of the day!
Face
DSC_0496 1.jpg
Eyeliner Essence | Mascara Miss sporty | Blousje Vintage |
Bloemenkransjes zijn ook zo ontzettend schattig! Je maakt deze kransjes door elke keer een goed madeliefje te plukken met een lang en stevig steeltje. Steeds aan het einde maak je voorzichtig met je nagel (voorzichtig drukken!) een gat in het steeltje. Daar kan je het madeliefje dan doorheen halen totdat je een hele ketting hebt! Die je op het laatst dan gewoon vastmaakt op dezelfde manier. Hoe simpel kan het zijn? Note: Zoals je natuurlijk wel weet zijn deze kransjes alleen ‘voor het moment’ na een tijdje verleppen de madeliefjes wel.
Nails
DSC_0529 1.jpg
Deze nagellakjes zijn heel erg bijzonder, ze geven namelijk een geurtje af! Je koop deze in een set en ik heb de geurtjes kokosnoot, ananas, aardbei, chocolade, kiwi en perzik (die ik op dit moment op heb) Ze werken heel fijn, dekken het best met 3 laagjes (wel jammer) maar door de geur vind ik ze extra leuk! De nagellakjes zijn van Paris Memories.
DSC_0538 1.jpg
Excuses voor mijn nagels, ik probeer van het nagelbijten af te komen, maar ik wilde de kleur toch nog even laten zien :)
DSC_0119.JPGDSC_0371.JPGDSC_0359.JPG

Hier nog even wat bloesem foto’s omdat bloesem leuk is en het lente is:
Tot volgende week!
Liefs,
Naomi


Wil je meer lezen en zien van Naomi? Volg haar dan op twitter, instagram en/of bloglovin.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik weet dat je geen robot bent dus je hoeft niet te verifiëren!

Laat een reactie achter, en ik hoop je snel weer te zien. ♥