woensdag 30 april 2014

Help me..

 



De laatste periode ben ik best wel inspiratie loos voor nieuwe artikels. Ik lees echt veel blogs waar ik normaal gesproken echt veel inspirtatie weg haal, maar het wil allemaal niet echt lukken. Of dan begin ik met en artikel en dan lees ik het na dan denk ik echt; dit willen mensen niet lezen. '' selecteer alles en ik druk op backspace''. Dit is echt slecht... Ik weet het. Ik weet ook echt niet hoe dit komt ik ben bezig met van alles en nog wat. Ik probeer tijd in mijn blog te steken, maar daarnaast heb ik natuurlijk ook gewoon mijn dagelijkse dingen. Ik zit deze vakantie echt heel veel te blokken voor mijn examens en daar ben ik ook veel mee bezig. Ook probeer ik me ook wel te onstpannen en daar gaan we weer ik schrijf weer onzin dingen en heb weer de nijging dit allemaal weer te deleted, maar ik ga het niet doen! (echt waar gaat deze blogpost heen)

Ohja ik wou jullie dus vragen om in de reacties achter te laten wat jullie leuk vinden om te lezen en tips voor artikelen?

Sorry voor deze o zo slechte blogpost en ik ga mijn best doen om volgende week een leuk artikel online te hebben..

Liefs Daphne, ♥

1 opmerking:

  1. Aah wat vervelend dat je geen inspiratie hebt! Uhm doe een DIY, Ooglook, FOTD een outfit. Jou vijf favoriete producten en waarom. Een stash filmpje of in foto's. Hopelijk heb je hier wat aan. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik weet dat je geen robot bent dus je hoeft niet te verifiëren!

Laat een reactie achter, en ik hoop je snel weer te zien. ♥