zondag 30 maart 2014

Top 5 C&A lente musthaves




Over het algemeen vind ik de kleding van de c&a niet echt geweldig. Maar af en toe snuffel ik eens op hun webshop en dan vind ik best leuke dingen. Vorige keer liet ik een top 5 lente musthaves zien van de h&m. Vandaag heb ik het zelfde gedaan alleen dan van de c&a. I hope you like it!



#1


Deze broek is echt heel gaaf! Het heeft een slangenprintje. Ik vind deze broek echt heel mooi, ik denk dat ik binnenkort maar even naar de c&a moet gaan. Het item is ook nog echt niet duur voor 14,90 heb je dit item al in je kast hangen.

#2


Op deze foto gaat het om het jasje. Hij is echt heel mooi. Bij de schouders heb je leren details, en ook heb je nep ritsjes bij dit item. voor 29,90 heb je een geweldig jasje.


#3


Dit vind ik een basic maar toch een mooi short. Het is gewoon een jeans stofje, maar toch heel mooi!
De prijs van dit item is 19,90.

#4


Een lichtblauwe jeans, ik vind hem echt heel mooi. Toch basic maar toch anders, wat vinden jullie van dit item? Deze jeans is zeker niet duur voor 19,90 heb je dit item al!

#5


Deze top vind ik ook echt gaaf, hij heeft een skelet met een mooi printje. 9,90 kost dit item maar!

Dit waren de musthaves van de c&a. Wat vinden jullie van deze items die ik heb uitgezocht? Ik ben er achter gekomen dat de kleding van de c&a totaal niet duur! Heb jij items van de c&a in je kast hangen?

Liefs Daphne, ♥

1 opmerking:

  1. Wat een leuke items zeg! Die lichtblauwe jeans vind ik het leukste:D
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik weet dat je geen robot bent dus je hoeft niet te verifiëren!

Laat een reactie achter, en ik hoop je snel weer te zien. ♥