zondag 16 maart 2014

Sieraden: Post is veel leuker!


Ik kwam een poosje terug op facebook een onwijs leuke webshop tegen. Ik heb van deze webshop een aantal sieraden ontvangen. Het leek me leuk om jullie wat te vertellen over deze site, en natuurlijk de items die ze verkopen.


De webshop heet 'Post is veel leuker'. De site verkoopt items die je niet snel tegen zult komen in de winkel. Persoonlijk vind ik dat ook het leukste aan webshops, items die je alleen via internet kunt kopen. Dus eigenlijk items waar je maar weinig mensen mee ziet lopen!


Dit horloge vind ik echt heel gaaf. Het heeft een leren bandje met studs. Het bandje is erg lang zodat je het een paar keer om je pols heen kan doen. Dit horloge ga ik zeker vaak dragen.
Wil jij dit item ook? Bestel hem dan hier.
De prijs is €12.95


Dit armbandje kreeg ik ook. Dit armbandje is gemaakt van stukjes leer, en er zijn leuke bijpasselijke kraaltjes toegevoegd. Heel eerlijk zou ik niet weten of ik dit ga dragen. Het is niet echt mijn stijl, maar ik weet wel iemand die ik er erg blij mee kan maken.
 Meer informatie over dit armbandje klik hier.  
De prijs is €4.95


Dit horloge is bijpassend bij het armbandje van hier boven. Dit item is gemaakt van leren bandjes, en zeker goed te combineren. Ook dit item is niet helemaal mijn stijl.
Dit horloge kopen? Ik zeg doen! klik hier. De prijs is €14,95


Dit armbandje is echt mijn favoriet. Hij is zo leuk! Het lijkt of het allemaal losse armbandjes zijn maar het zit allemaal aan elkaar. Boven aan een infinity teken, hieronder een hartje met een kraaltje erin, daaronder een gevlochten touw, ''where there's a will there's a way'' staat op het armbandje eronder, en als laatst vogeltjes. Wat vinden jullie van dit item? Niet twijfelen gewoon bestellen
klik hier. De prijs is €5.95


Deze ring met een roosje kreeg ik opgestuurd, hij is verstelbaar aan de onderkant. Maar helaas is dit item niet meer te koop.

Ik ben echt heel tevreden over deze webshop, de samenwerking is ook heel goed verlopen. En de items kwamen heel leuk verpakt door de brievenbus.

Ben je nog op zoek naar leuke sieraden? Sieraden waar niet veel mensen mee lopen? Neem dan snel een kijkje op www.postisveelleuker.nl en like deze webshop ook via facebook: postisveelleuker.

Heb je een kijkje genomen op de webshop? Zoja, wat vind je ervan? Laat het weten in de reacties.

Liefs Daphne, ♥




2 opmerkingen:

  1. Gave sieraden! Vooral het armbandje met de quote vind ik erg leuk, ik houd wel van sieraden met een positieve tekst erop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn dit leuke sieraden zeg!
    Ik ga gelijk een kijkje nemen op de site hihi.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik weet dat je geen robot bent dus je hoeft niet te verifiëren!

Laat een reactie achter, en ik hoop je snel weer te zien. ♥