woensdag 12 maart 2014

Room inspiration


Ik kijk dagelijks op we heart it, hier zie ik dan ook vaak plaatjes langs komen van verschillende kamers. Ik ga een nieuw maandelijks item maken; Room inspiration. Elke maand zoek ik leuke inspirerende plaatjes uit, dit keer voor je slaapkamer. Ben je benieuwd naar wat ik uit heb gezocht? Kijk dan even verder.


 
Dit vind ik er echt heel mooi uit zien. Een low budget bed eigenlijk, een paar oude palletjes in een kleurtje schilderen en klaar!





Die lichtjes 'like'.



Die kussentjes met bloemetjes komen van de ikea, ik heb ze ook!




Wat vonden jullie van deze serie plaatjes voor je slaapkamer?

Liefs Daphne, ♥

4 opmerkingen:

Ik weet dat je geen robot bent dus je hoeft niet te verifiëren!

Laat een reactie achter, en ik hoop je snel weer te zien. ♥