zondag 2 maart 2014

Best Friend Challenge.

 
Dit keer heb ik de 'Best Friend Challenge' voor jullie. Deze challenge heb ik gedaan met Noor van de blog ikbennooz. In deze challenge stel je vragen aan je beste vriendin, heeft ze de vraag goed? Dan gebeurt er niks, maar heeft ze het fout? Dan mag je met make-up iets op het gezicht van de ander maken. Ik heb de challenge op YouTube gezien bij manonsvideodiary en het leek me zo leuk dat ik het zelf ook wou doen maar dan in blog versie. Het was super leuk om te doen, en ik hoop ook leuk om te lezen.



 
Vraag 1 aan Noor: Vorig jaar ben ik naar een Nick en Simon concert geweest, maar hoe hete dat concert? Ze wist het niet meteen. Na wat denken zei ze; Het was in het gelderdome toch?  'live in gelderdome?' Fout! Het hete Sterker in concert. Dus ik mocht make-up uitzoeken en schreef met eyeliner 'ns' op haar wang. De N staat voor Nick en de S voor Simon, dit leek me wel een toepasselijk aangezien de vraag over hun ging.

Vraag 1 aan Daphne: Wat zijn mijn favoriete boybands? Gelijk zeg ik one direction en b-brave. Die was niet zo moeilijk aangezien ze hier non-stop over kan praten. Omdat ik het goed had gebeurde er niks.

Vraag 2 aan Noor: Welke vervolg opleiding wil ik gaan doen? Iets met interieur, hoe heet dat ook alweer? Kleur en interieur ontwerp toch? That's right.

Vraag 2 aan Daphne: Hoeveel huisdieren heb ik? Ik dacht zeker te weten dat ze 1 hond had, 2 katten en 2 konijnen dus 5. Het was wel 5, maar wat ik zei klopte niet helemaal. De vraag was hoeveel, dus ik had het wel goed! Gelukkig maar.

Vraag 3 aan Noor: Wie is mijn girlcrush? Ik zei nog dat ze het gelezen kan hebben bij mijn eerste blogpost de get to know me tag. Is het iets met Simpson? Wacht nee Madison, maar de achternaam wist ze niet. Dit kon ik toch niet fout rekenen? Dus had ze geluk en rekende ik het goed.

Vraag 3 aan Daphne: Wie is mijn favoriete blogger? Die heb ik gelezen op haar blog, Dianna van d is for dazzle. 


Vraag 4 aan Noor: Ik heb glutenallergie maar wat is de echte naam? Ze had echt geen idee dus gaf ze het op. 'Coeliakie'. Nu mocht ik weer met make-up op haar gezicht iets maken.


Vraag 4 aan Daphne: Wie is mijn favoriete youtuber? Ik dacht zeker te weten dat het ook Diana was, maar helaas 'furtjuh' is haar favoriete youtuber. Dus het was weer de beurt van Noor om iets te maken. Ze schreef met knal rode ligloss 1D op mijn voorhoofd.

Vraag 5 aan Noor: Wat zijn mijn dromen? Je hoeft er maar 1 te noemen. (hier komt nog een keer een artikel over). Gelukkig worden? Ja thats right, ik had er niet aan gedacht dat dit zo makkelijk zou zijn.


Vraag 5 aan Daphne: Wat is mijn favorite song op dit moment? Dat nieuwe liedje van b-brave toch? Bij mij heet die toch? Nee wacht let it go van Demi Lovato. Maar ik had al eerder bij mij gezegd dus was het fout. Heb ik weer.. Met een hele rare kleur lipgloss maakte ze mijn neus bruin..


Vraag 6 aan Noor: Hoelaat sta ik 's morgens op als ik het 1e uur moet beginnen op school? Half 7, dacht ze zeker ze weten. Maar ik blijf nog een kwartiertje langer in bed liggen. Kwart voor 7 ga ik mijn bed uit. Als je goed kijkt wijst Noor naar een kroontje die ik op haar hoofd maakte omdat ze deze vraag fout had.


Vraag 6 aan Daphne: Wat is mijn favoriete winkel? Ik had dus echt geen idee, dus zei ik maar primark, en natuurlijk was dit fout. American today is haar favo winkel. Daarvoor maakte ze het hartje op mijn wang.

Vraag 7 aan Noor: Wie is mijn favoriete blogger? Jiami? Yes she is!

Vraag 7 aan Daphne: Wat is mijn favoriete acteur? ah, wat een stomme vraag. Ik gokte maar 'zac efron' maar ik gokte goed, happy me!

Vraag 8 aan Noor: Wat is mijn favoriete chocolade smaak? Melk, dat zei je net nog in de winkel. Ohja, niet zo slim van mij.


Vraag 8 aan Daphne: Wat is mijn favoriete dier? Wat een irritante vraag ik wist het echt niet. Aangezien ze een hond had zei ik dat maar. Als ik wat beter om me heen had gekeken was het logisch dat een giraffe haar lievelings dier is, vroeger verzamelde ze giraffen beeldjes. Voor deze vraag maakte Noor een raar kruis op mijn wang.

En dit was het alweer. Vinden jullie deze challenge leuk? En willen jullie nog vaker een challenge voor bij zien komen? Laat het dan even achter in de reacties.

Liefs Daphne, ♥


2 opmerkingen:

  1. Ik vond hem leuk! Wat mij betreft mogen ze vaker voorbij komen! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag, een challenge op een blog is een keer wat anders! Super leuk gedaan X anna

    BeantwoordenVerwijderen

Ik weet dat je geen robot bent dus je hoeft niet te verifiëren!

Laat een reactie achter, en ik hoop je snel weer te zien. ♥